تبلیغات در گوگل

ساخت وبلاگ

قیمت وارد کردن داده ها در موقعیت یابی (ورود دانش) به عناصر مربوط به این که آیا حاوی تایپ است یا خیر بستگی دارد، علاوه بر "مهلت کاری، تخصص مورد نیاز برای دوره داده ها و وارد کردن داده ها، چالش پیچیدگی، حجم کار و آرزو". برای کمک 24 ساعته ما اکنون تمام تلاش خود را برای ارائه قیمت های معتبر و به روز دانش بنیادی انجام داده ایم.

هزینه تایپ (برای ابتکارات ورود دانش که نیاز به تایپ دارد)

هر صفحه وب معمولی دارای 250 عبارت است.

هزینه های فوق برای حجم های معمولی (200 کیلوبایت در هر صفحه وب) می باشد.

رکورد ارزش برای جایی است که فایل عرضه به صورت آنلاین یا دیجیتال به تبلیغات و بازاریابی رایا تحویل داده شود. احتمالاً برای کارهای کاغذی و سفارش‌های حضوری هزینه‌ای افزایش خواهد یافت.

قیمت اولیه پردازش داده ها:

قیمت داده پردازی ساعتی 28000 تومان می باشد.

پردازش اطلاعات شامل بررسی چگالی عبارات کلیدی محتوای متنی از طریق موقعیت‌یابی وب‌سایت مرتبط با عنوان، درج یک نشان یا عبارت خاص بر روی عکس‌های ارسالی از هر محتوا، مشاهده و درج تصویر مرتبط با هر محتوای محتوا، طراحی بنر است. مرتبط با محتوای متنی و درج آن در هر محتوای محتوا، نوشتن متا تگ ها و توضیحات متا برای هر محتوای محتوا و افزایش محتوای محتوا (از طریق نقطه ویرگول و ناحیه).

در این مورد سریع، احتمالاً قیمت‌های پردازش دانش بزرگ‌تر محاسبه می‌شود.

قیمت اولیه ورود اطلاعات (ورود دانش):

قیمت وارد شدن دیتا در ساعت هجده هزار تومان است.

آشنایی با پنل‌های مدیریت محتوای محتوا از ورودی دانش در خرده‌فروشی شخصی شما (CMS فردی شما)، ورودی دانش در وردپرس، ورودی دانش در مگنتو، ورودی دانش در دروپال، ورودی دانش در جوملا، ورودی دانش در فروشگاه پرستا، ورودی دانش در Originate Playing cards، ورود دانش در سامانه گلستان، ورود دانش در بامیلو، ورود دانش در دیجی کالا، ورود دانش در آمازون، ورود دانش در eBAY، ورود دانش در Alibaba.com پذیرفته می شود.

در صورت سریع، قیمت ورودی دانش بزرگتر احتمالاً محاسبه خواهد شد.

اگرچه ما به شما تضمین می‌کنیم که هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی رایا 100% ارزان هستند، در برخی موارد تخمین قیمت صرفاً پس از بررسی چالش ورود دانش شما انجام می‌شود.

ورود دانش مقرون به صرفه:

فرض کنید یک کارمند تمام وقت (8 ساعت در روز "5 روز در هفته" و طبیعتاً 4 ساعت در شنبه ها) اجاره می کنید که تقریباً 160 ساعت در ماه کار می کنند. دستمزد یک پردازشگر داده یا کارمندان ورود دانش را به همراه پوشش بیمه، مزایا، منطقه، پرداخت‌های انرژی الکتریکی، پرداخت‌های اینترنتی، قیمت‌های مربیگری و حاشیه سود در نظر بگیرید و هزینه‌ها را بررسی کنید. از این گذشته، به محدودیت سرعت برای استخدام یک کارمند فکر کنید.

https://shanargroup.com/data-entry/

تبلیغات در گوگل...
ما را در سایت تبلیغات در گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شادی googleads بازدید : 151 تاريخ : شنبه 31 ارديبهشت 1401 ساعت: 20:31